Menu na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym czynnikiem mającym wpływ na potencję jest prawidłowe jedzenie. Właściwa może łatwo wpłynąć na nie tylko jakość potencji, ale także płodność. Zwróćmy najpierw uwagę na to, co tracimy podczas ejakulacji. Jak się okazuje, dochodzi wtedy do całkiem ważnych niedoborów selenu. Łatwo go unormować jedząc tuńczyka, wybrane orzechy, cebulę lub zarodki pszenicy. Inny równie istotny element naszego męskiego menu to cynk, który odpowiada za przemianę testosteronu, ten z kolei pobudza nasze libido. Podczas picia napojów procentowych czy palenia tytoniu spada poziom cynku, ale łatwo go zwiększyć jedząc warzywa strączkowe, niektóre ryby, białe mięso, żółtka jaj czy ostrygi.
Niezwykle ważnym składnikiem jest również arginina, stanowiąca osiemdziesiąt procent spermy. Arginina przyśpiesza wytwarzanie spermy a także zwiększa czas życia plemników. Składnik tadalis ten uczestniczy także w procesie chemicznym zmiany w tlenek azotu, co sprawia, że naczynia krwionośne ulegają rozkurczeniu i możliwa jest lepsza erekcja. Argininę znajdziemy w takich produktach jak czekolada, wołowina, nerkowce, makrela, orzechy, słonecznik czy indyk.
Warto zwrócić również uwagę na witaminy, głównie na witaminę E, która jest nazywana witaminą płodności. Spotkamy ją w warzywach liściastych, kurzych jajach, zarodkach pszenicy a także razowym pieczywie. Kolejna witamina to beta-karoten, jaka działa na poprawne wytwarzanie hormonów. Jeżeli chcemy uzupełnić jego niedobory skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie potencja